Cégtörténet
A főbb események a cég alapítása óta, időrendben.
1950
Jogelődünk, a Betonútépítő vállalat alapítása
1960
Az első évtized végére 10 katonai repülőtér épült. 1989-ig a mi társaságunk állította helyre az összes civil, és katonai repülőtereket Magyarországon
1961
M7: az autópálya építésének kezdete Magyarországon
1964
A vasúti építkezések, és a vasútvonalak helyreállításának kezdete
1970
A ’60-as évek végén társaságunk elkezdett részt venni külföldi beruházásokban
1984
Az első környezetvédelmi beruházások
1992
A Nemzetközi Betonútépítő Kft. kiválása
1993
A Betonút Szolgáltató és Építő Részvénytársaság alapítása
1996
A privatizáció – a vállalatot egy magyar magánszemély tulajdonolja
1999
A cégcsoport jelenlegi struktúrájának kialakítása
2000
Emelkedő lendület az autópályák építésében
2006
Rekordméretű állami bevétel: 404.058.000 euró (120 milliárd Ft)
2007
Regionális szervezeti struktúra kialakítása és 2 nemzetközi fiókvállalat (leányvállalat) is.
Közel 60 kilométernyi autópálya sikeres befejezése
2011
A beruházások portfóliójának erősödése 3 év stagnálás után
2012
A nemzetközi piac újranyitása
2013
Az M0 körgyűrű, az 51-es főút és az M5 autópálya közötti szakasz sikeres átadása. A vállalati arculat megújulása
2014
M0 körgyűrű déli szakasz, az M1, és az M7 autópályák közötti munkák elnyerése. A szennyvízrendszer-építések után új csillag az égen: az ivóvíz kezelési rendszerek
2015
M0 körgyűrű déli szakasz sikeres átadása
2016
Projekt portfólió bővítése árvízvédelmi a tiszai árvízvédvonalon kezdődő beruházással.
A szerencsi ivóvíz fejlesztések sikeres átadása