Cégtörténet

A főbb események a cég alapítása óta, időrendben.

1950

Jogelődünk, a Betonútépítő vállalat alapítása

1960

Az első évtized végére 10 katonai repülőtér épült. 1989-ig a mi társaságunk állította helyre az összes civil, és katonai repülőtereket Magyarországon

1961

M7: az autópálya építésének kezdete Magyarországon

1964

A vasúti építkezések, és a vasútvonalak helyreállításának kezdete

1970

A ’60-as évek végén társaságunk elkezdett részt venni külföldi beruházásokban

1984

Az első környezetvédelmi beruházások

1992

A Nemzetközi Betonútépítő Kft. kiválása

1993

A Betonút Szolgáltató és Építő Részvénytársaság alapítása

1996

A privatizáció – a vállalatot egy magyar magánszemély tulajdonolja

1999

A cégcsoport jelenlegi struktúrájának kialakítása

2000

Emelkedő lendület az autópályák építésében

2006

Rekordméretű állami bevétel: 404.058.000 euró (120 milliárd Ft)

2007

Regionális szervezeti struktúra kialakítása és 2 nemzetközi fiókvállalat (leányvállalat) is. Közel 60 kilométernyi autópálya sikeres befejezése

2011

A beruházások portfóliójának erősödése 3 év stagnálás után

2012

A nemzetközi piac újranyitása

2013

Az M0 körgyűrű, az 51-es főút és az M5 autópálya közötti szakasz sikeres átadása. A vállalati arculat megújulása

2014

M0 körgyűrű déli szakasz, az M1, és az M7 autópályák közötti munkák elnyerése. A szennyvízrendszer-építések után új csillag az égen: az ivóvíz kezelési rendszerek

2015

M0 körgyűrű déli szakasz sikeres átadása

2016

Projekt portfólió bővítése árvízvédelmi a tiszai árvízvédvonalon kezdődő beruházással. A szerencsi ivóvíz fejlesztések sikeres átadása